یک دستگاه بیضوی نیمه خطی شامل شرط مرزی غیر خطی وتابع وزن با تغییر علامت

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه وجود جواب هایی را برای یک دستگاه بیضوی نیمه خطی با شرط مرزی غیر خطی بررسی می کنیم. بررسی وجود جواب های مثبت در حالتی که توابع وزن با تغییر علامت برای یک یک دستگاه بیضوی نیمه خطی با شرط مرزی غیر خطی برای معادلاتی شامل لاپلاسین در این طرح علمی صورت می پذیرد.با کمک روش نهاری منیفلد به وجود جواب هایی مثبت برای یک معادله و دو دستگاه لاپلاسین پی می بریم.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

کاربرد روش عناصر مرزی در حل مسائل بیضوی نیمه خطی

در این پایان نامه چگونگی تبدیل معادلات دیفرانسیل جزیی از نوع بیضوی به یک معادله ی انتگرال مرزی ارائه می شود. سپس جواب تقریبی مسائل بیضوی نیمه خطی روی دیسک واحد باز به روش عناصر مرزی بررسی می شود. در پایان، بررسی همگرایی و تخمین خطای روش عناصر مرزی گالرکین در نرم های فضای سوبولف مورد بحث قرار می گیرد.

جواب معادله پواسون غیر خطی با شرایط مرزی مخلوط به روش اجزاء محدود

در این مقاله، معادله پواسون را که مدل ریاضی بسیاری از مسائل فیزیکی و مهندسی مانند انتقال حرارت و غیره می باشد درنظر گرفته و با استفاده از روش اجزاء محدود، معادله را به صورت عددی حل نموده و در حالات خاصی که بتوان جواب معادله انتقال حرارت را به صورت تحلیلی به دست آورد با جواب عددی مقایسه می نمائیم. جالب توجه است که بسیاری از این مسائل که در مهندسی کاربرد فراوان دارند به طور کامل حل نشده است. مثلاً...

متن کامل

جواب معادله پواسون غیر خطی با شرایط مرزی مخلوط به روش اجزاء محدود

In this paper a method is presented in details to solve a nonlinear partial differential equation which has many applications in engineering fields. The boundary condition is mixed to be able to define the value of function on its variation on the boundary. Examples are given to demonstrate the accuracy and efficiency of the method.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه مازندران

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023